8 Nov 2015

Zahrajme sa s Bookstagramom!



V poslednom čase som veľa času trávila instagramovaním a pozeraním na bookstagram a na všetky tie krásne fotky, a tak mi napadlo, čo tak urobiť menšiu challenge. Predsa len celý youtube je zahltený množnými challenge, blogy sú zahltené zaujímavými tagami, tak prečo si nezahrať niečo nové. Navyše som si istá, že väčšina z vás má instagramový účet a touto cestou budem môcť objaviť viacerých z vás. 

O čo teda ide? 

Celá challenge bude trvať len týždeň, teda sedem dní = sedem obrázkov. Premýšľala som nad dvoma týždňami, ale chcela som začať zľahka a rada by som videla či sa nápad ujme. Každý deň postnete fotku na instagram podľa danej témy, ktoré som vymyslela. Nesmiete zabudnúť na hashtag #KreativnyNovember,bez ktorého nenájdem vaše fotky. Najkrajšie z nich potom budem zdieľať na Facebookovej stránke blogu, takže by bolo ľahšie, keby ste ma do fotky aj tagli pod @daydreamermoonlight. Celkom ľahké, že? 

Témy fotiek

Chvíľu som nad nimi premýšľala, ale keďže je ten november a koniec jesene sa blíži, napadlo mi, že by sme si ju toto ročné obdobie mohli trochu uctiť a témy majú viac-menej jesenný nádych. Začínať sa bude v pondelok a končíme v nedeľu, pričom je úplne jedno v akom čase dáte fotku na instagram. Len teda, aby tam bola v správny deň.

1. Opadané lístie - fotka s červenými/oranžovými/žltými knihami

2. Zachyť najobľúbenejší moment jesene

3. Cozy time!!! - zachyť, ako tráviš deň, keď nemusíš ísť von 

4. Vonku prší, rýchlo sa stmieva - fotka s čiernymi a tmavými knihami

5. NaNoWriMo - ukáž, ako zostávaš kreatívna/y

6. Jeseň = začiatok školy - zachyť moment, ako si spestruješ štúdium

7. Teplo domova - fotka kníh, ktoré ťa zahrejú pri srdci v sychravom počasí


Budem rada, keď k jednotlivým fotkám dáte aj nejaký ten popis, prečo ste zachytili ten daný moment. Ja osobne sa na to teším a dúfam, že aj vás to chytí a zapojíte sa. Teším sa na vaše výtvory. :) 




8 comments :

  1. Je to úplne skvelý nápad :) ak sa mi podarí, určite sa zapojím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som rada že sa páči a dúfam že sa ti podarí zapojiť :)

      Delete
  2. Ráda bych se zúčasnila... jen k bodu 6, co když už mám dostudováno a pracuji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím že sa to dá aplikovať aj na prácu. Alebo by sa to mohlo zmeniť na to, ako rada travis čas po dlhom dni v práci. Nemusí sa to nutne týkať knižiek :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Veľmi rada sa zapojím. Dúfam, že dokážem splniť všetky úlohy. Skvelý nápad :)!

    ReplyDelete
  5. oficiálny začiatok je teda tento pondelok? Hm, porozmýšľam, veľmi rada by som sa zapojila, ale cez deň som na behu a fotiť všetko večer by bolo asi jednotvárne :/ každopádne super nápad, premyslím a rozhodnem sa :)

    ReplyDelete
  6. super nápad! Dúfam, že sa mi podarí fotiť načas a stihnúť to za tento týždeň :D :D A ak nestihnem všetko,budem sa inšpirovať na neskôr :D

    ReplyDelete