18 May 2014

Lyn a Moon už aj na Facebooku!


Tamtadadá!

Tak už aj môj blog je na FB. Veľa knižných blogov má stránky aj na Facebooku, určite ste si to všimli, no mňa to akosi nikdy nelákalo, neviem prečo. V poslednej dobe som však o tom dosť často uvažovala a nakoniec Lyn prišla s nápadov, že by sme si mohli vytvoriť jednu stránku pre oba naše blogy. (táto možnosť ma lákala oveľa viac, pretože to má toľko výhod a zároveň to bude oveľa väčšia sranda)
Predsa len, je veľa informácií, ktoré by sme chceli zdieľať, ale nezdajú sa nám dosť veľké na to, aby sme im venovali celý článok na blogu a potom, každý je na FB. 

A zároveň s Lyn plánujeme tajný projekt, ktorý na tejto stránke čoskoro rozbehneme, no zatiaľ vám môžem povedať len, že sa máte na čo tešiť. :)

Slávnostne vás teda pozývame k nám do 

Nekonečného sveta príbehov s Lyn a Moon.


1 comment :

  1. Na ten tajný projekt som strašne zvedavá :))

    ReplyDelete