30 Dec 2013

Cora Carmack - Finding It alebo Do tretice všetko dobré

Autorka: Cora Carmack
Originálny názov: Finding It
Séria: Losing it, diel tretí
Goodreads: 4,10

Most girls would kill to spend months traveling around Europe after college graduation with no responsibility, no parents, and no-limit credit cards. Kelsey Summers is no exception. She's having the time of her life . . . or that's what she keeps telling herself.
It's a lonely business trying to find out who you are, especially when you're afraid you won't like what you discover. No amount of drinking or dancing can chase away Kelsey's loneliness, but maybe Jackson Hunt can. After a few chance meetings, he convinces her to take a journey of adventure instead of alcohol. With each new city and experience, Kelsey's mind becomes a little clearer and her heart a little less hers. Jackson helps her unravel her own dreams and desires. But the more she learns about herself, the more Kelsey realizes how little she knows about Jackson.

Ak ste čítali aspoň jednu knihu od Cory, viete, čo vás čaká. Nejaká tá láska, nejaké to bolenie srdca a neskutočne dobrý príbeh. Ale musím povedať, že táto kniha sa mi páčila najviac.


Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomila, kto Kelsey bola (samozrejme, nenapadlo ma, že to je kamarátka Bliss, tak ako som si v dvojke neuvedomovala, že tam vystupuje Bliss, to čo k tomu
dodať, som lama), ale o to väčšiu radosť som mala, keď som si konečne spomenula. Je to jedna veľká party girl, ktorá do seba kope jedného panáka za sebou a každý večer zbalí iného chalana. Niekto by si pomyslel, že si užije veľa srandy. Hlavne keď je na ceste po Európe, ale zdanie môže často klamať. Kelsey nie je ani zďaleka taká spokojná so svojim životom, ako by mala byť. V hlave má chaos, nevie, čo robiť, nevie, kam jej život smeruje. Je stratená, aj keď presne vie, kde sa nachádza. Až kým na scénu nepríde sexy úžasný vojačisko Hunt. Toho tiež prenasleduje veľa démonov, ktorých by sa najradšej hneď zbavil, ale nie je to také ľahké, a tak sa snaží aspoň pomôcť Kelsey, aby nespravila chyby, ktoré on nemôže vziať nazad. Obaja majú hnusnú minulosť, ani jeden z nich nemá šajnu, aká bude ich budúcnosť, a tak jediné, čo im zostáva, je žiť v prítomnosti a užívať si leto.


Trošku mi to pripomínalo film Chasing Liberty (až nato, že Kelsey nebola dcérou prezidenta, ale jej otec bol dosť prachatý), a preto som možno od začiatku tušila, čo za Huntom bude. Táto kniha sa mi z Coriných
troch páčila najviac, hlavne pre to cestovanie Európou (ktoré im nesmierne závidím, pretože keby som mala peniaze, hneď by som sa zbalila a išla na výlet) ale aj kvôli tomu, že celý čas neviete presne, čo sa tým dvom stalo, čo pred sebou skrývajú, až to v druhej polovici oba vypália naraz a vy už len vidíte, ako sa veziete v sanitke, pretože ste dostali infarkt. No dobre, možno trošku zveličujem. 

"I told you Kelsey, there is no way Minútková Jídla means vodka Jell-O shots. That's clerly a restaurant."
"Yeah, a restaurant that serves Jell-O shots." 
"It has to be something to do with a minute or minutes."
"That's because it's instant Jell-O! But the point is... we've already been here."


Môj názor je jasný, zbožňujem túto knihu, presne ako jej dve predchodkyne. Áno, niekoho by to mohlo omrzieť čítať, aj ja som mala také chvíľky, ale momentálne som mala chuť na niečo nenáročné, čo sa rýchlo číta (hlavne, keď chcem dohnať GR challenge) a presne to som v tejto knihe našla. Zasmiala som sa, roztopila... proste bolo tam všetko, čo by v romantickej knihe malo byť, preto dávam hodnotenie 5/5:



1 comment :

  1. I have to thank you for the efforts you've put in writing this blog.

    I'm hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well.
    In fact, your creative writing abilities has encouraged me to
    get my very own website now ;)

    Here is my web-site: Christian Louboutin Replica

    ReplyDelete