1 Jan 2013

Nejaké tie predsavzatia a iné citové výlevy

Tak a máme tu nový rok. 2013. Zase mi bude chvíľku trvať než si zvyknem a napíšem dátum správne. 
Každý rok si dávam 1.januára nejaké tie záväzky. Úprimne, bez nich by mi nový rok nepripadal novým. A dávam si ich vždy, aj napriek tomu, že viem, že z nich splním minimálne len jednu jedinú (a to tiež len ak sa zadarí). 
A tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím s mojimi tohtoročnými predsavzatiami, z ktorých som momentálne veľmi nadšená, aj keď viem, že to dopadne rovnako ako tie roky predtým.


Chcem sa viac venovať písaniu, pretože som to minulý rok dosť zanedbávala a cítim sa kvôli tomu zle. Príbeh, ktorý mám rozpísaný mám veľmi rada a aj keď viem, že to nie je žiadna sláva, chcem ho dokončiť, pretože ak by skončil, ako tie márne pokusy predtým, myslím, že by som s tým nadobro sekla a to by som rozhodne nechcela. 

Chcela by som sa viac venovať blogu. Viem, že som ho dosť zanedbávala, predtým to bolo ešte horšie, a tak by som mu to chcela tento rok vynahradiť a dať mu toľko lásky, koľko len budem schopná. 

Chcem, aby tento rok stál naozaj za to. Aby som sa takto o rok pozrela späť a pomyslela si, že rok 2013 bol naozaj skvelý a bohatý na momenty. Aj 2012 bol, stalo sa toho veľmi veľa, bol to rok veľkých zmien.


Taktiež som si dala predsavzatie (a verte mi, toto je takpovediac to najdôležitejšie), že sa pokúsim byť tento rok milšia a menej uhundraná, budem sa snažiť, aby ma nevytočila každá maličkosť, predovšetkým škola. Posledné týždne som bola trošku "na koni" a kvôli mojej oslnivej nálade som povedala niektoré veci, ktoré by som možno inak nepovedala. A predovšetkým, veľa ľuďom to už lezie na nervy. Takže, nechala som sa inšpirovať Harrym Potterom a budem sa snažiť byť menej na zabitie :) 

Taktiež by som rada prečítala o niečo viac kníh ako v minulom roku. Videla som, že niektorí na blogoch si dávali predsavzatia, ktoré knihy by chceli prečítať, ale viem, že ja by som to rozhodne nedodržala, preto sa budem držať nálady a vyberať knihy podľa toho. 


Rozhodne by som chcela mať viac pozitívnych myšlienok a aby tá slabá optimistická časť môjho ja pretlačila toho veľkého pesimistu, ktorý ovláda moje myšlienky.


Toľko k mojim predsavzatiam (pevne verím, že splním minimálne polovicu z nich). A čo vy? Aký bol váš rok 2012? Boli ste s ním spokojní alebo naopak ste radi za čistý štart?

P.S. Všetkým Vám prajem šťastný a nový rok plný zážitkov a krásnych momentov, nech sa vám podarí splniť čo najviac predsavzatí a hlavne veľa dobrých kníh.


7 comments :

  1. Veľa dobrého do toho roku 2013 :) Ja a predsavzatia, to nejde dohromady, ale možno si dám jedno. Pokúsim sa opäť nejesť mäso :D ono ma to tak raz za čas chytí, ale poslednej dobe zisťujem, že mi aj tak nechutí :D A veru! Písaniu by som sa mala aj ja viac venovať! Lenže nájsť si čas na všetko čo chcem, je o držku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. presne ten čas! prečo je ho tak málo? :D

      Delete
  2. Všetko dobré do Nového roka, prajem ti nech sa ti všetko splní a nech sa ti podarí dodržať všetky predsavzatia, ktoré si si dala. Ja si ich radšej nedávam, lebo sa mi ich nikdy nepodarí dodržať. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj tebe prajem všetko dobré :)
      Mne sa to tiež nedarí dodržať, ale vždy dúfam, že možno raz sa to stane :D

      Delete
  3. Nedávam si predsavzatia, tento rok len také knižné, koľko a akých kníh sa pokúsim prečítať :)

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekné predsavzatia 8) snáď sa splnia 8)
    Šťastný Nový rok aj tebe 8)

    ReplyDelete
  5. super predsavzatia. Pozitívne myslenie naozaj robí zázraky...

    Štýl ženy

    ReplyDelete