25 Jul 2012

Ahojte!
Prázdniny sú v plnom prúde... Ako ich trávite vy? Ako sa máte?
Ja som sa posledné 2 týždne trošku nudila, a tak som si spravila twitter a tumblr. Neverili by ste, aké ťažké je vymyslieť si na twitteri také meno, ktoré jednak dobre znie a nikto ho ešte nemá. Naozaj mi to trvalo hodnú chvíľu a aj som sa trochu rozčúlila, ale všetko nakoniec dobre dopadlo a som úspešnou držiteľkou twitter účtu. Úprimne, bola som zvedavá, ako to tam chodí a je to fajn. Neviem ako by som to opísala, pretože som tam pomerne krátko a teda ešte nemám nejaké extra skúsenosti.
S tumblr účtom je to tak, že sme ho vytvorili spolu s kamarátkou. Už dlhšie sme nad tým uvažovali. Ide o to, že nejde o blog ako taký, ale o mikroblog, kde jeden post môže byť tvorený len nejakým obrázkom. Je to naše miesto na vyjadrenie myšlienok, ukázať ostatným, čo sa nám páči alebo na čo práve myslíme. Ale nikdy som si nepredstavovala, že nájsť šablónu na tumblr bude horšie ako nájsť šablónu pre blogger. A keď už sme mysleli, že sme našli tú správnu, čosi som pokazila... úprimne, už nikdy sa nebudem hrabať v HTML kóde, pretože to neskončí dobre. Takže po včerajšom dni plnom menších nervov a bolestí brucha, je náš tumblr kompletne spustený!

No comments :

Post a Comment