28 Sept 2011

No time + no muse = no story

Ahojte!
Presne ako hovorí nadpis: Nemám ani čas, ani inšpiráciu na písanie, čo ma veľmi mrzí. Ale hold som maturant takže by to malo byť samé učenie a zhon nie? Hoci stále si nepripadám ako v poslednom ročníku. Keď si uvedomím, že už budúci rok budem niekde úplne inde, zimomriavky mi behajú po chrbte. Na druhej strane, blažená je cesta z nášho gymnázia :)
Ale späť k veci, písanie je momentálne tak trošku na bode mrazu, ale budem sa veľmi, veľmi snažiť, aby som roztopila ľadovce a aspoň čosi zlátala( dúfam, že to bude lepšej kvality ako zlátanina). Dúfam, že ste na mňa ešte nezabudli, cez leto som bola v knihách a teraz som v učebniciach. Ale sľubujem, že sa budem snažiť. No aby to tu neviazlo pridávam sem nejaké Topky! :D

Top film!
Rozhodne to bol Friends with Benefits. Taká ľahká komédia, nič srdcervúceho ani psychologického, proste na vyprázdnenie hlavy a pre vrásky od smiechu. No a ešte k tomu, kto by si nepozrel nahého Justina Timberlakea??? :D



Top kniha!
Hmm, kniha pri ktorej som skoro nešla spať pričom som mala ráno vstávať o 6:00 bola - aj ja sa čudujem - Škola noci 3. Úprimne, tá obálka ma ešte kedysi hrozne iritovala, ale keď som si to prečítala, nie je to až také hrozné ako som si myslela. Áno, nie je to kniha, ktorú o niekoľko mesiacov, možno rokov znovu chytím do ruky a opäť prečítam - predovšetkým preto, lebo som ju mala na notebooku - ale bola to šokujúca knižka, ktorá sa mi celkom zapáčila a jednoducho ju sem dám. Či sa to niekomu páči alebo nie. Aj keď, tá hrdinka je celkom dobrá šľapka na to, koľko má rokov :D



Top pesnička!
Tu to  bude trošku ťažšie, pretože mám tri pesničky, ktoré mi v poslednom čase počarovali a dám ich sem všetky. Pevne verím, že sa vám aspoň jedna z nich bude páčiť rovnako veľmi ako mne. 



Takto by som zhrnula môj týždeň v kocke... Jednoducho plodný ako vždy :)

No comments :

Post a Comment