30 Mar 2018

Knižné postavy v reálnom svete: #1 Aelin Ashryver Galathynius

Minule som len tak snívala s otvorenými očami, ako každý normálny človek, a dostala som sa do zaujímavých vôd. Aj vy niekedy rozmýšľate nad tým, čo by sa s postavami stalo, keby sa dostali do určitých situácií, alebo ako by sa v nich rozhodli? Nie? To len ja? Aha, tak nič.
Každopádne, raz som si tak predstavovala, čo by vlastne Aelin robila... alebo skôr, ako by sa správala, keby sa dostala do nášho sveta. Rozhodne by to bolo zaujímavé, hlavne, keď vezmeme do úvahy, aká Aelin je. Sassy, zbožňuje krásne šaty a doplnky, ale na druhej strane je to kickass hrdinka, ktorá každému nakope zadok. Jej magické schopnosti by sa v našom svete asi veľmi neuplatnili, no aj napriek tomu som prišla s celkom zábavnými predstavami.

Aelin by bola v našom svete veľmi trendy. Nakupovala by v Zare alebo v iných podobných obchodoch a vedela by všetko o posledných trendoch a nedajbože, aby vyšla z domu neupravená. Rozhodne by bola zamilovaná do makeupu a keďže berieme do úvahy dnešný svet, mala by youtube kanál s miliónmi sledovateľov. Doslova si ju viem predstaviť s krátkymi blond vlasmi, úžasne nalíčenú ako robí všetky tie clothing hauly a podobné videá. A určite by do toho hodila aj videá o tom, ako cvičí a čo väčšinou  cez deň zje. Bola by kráľovnou sociálnych sietí a nemyslím si, že by to bolo pre ňu ťažké. Keď už sme pri tom youtube, mala by aj Instagram, tiež s miliónmi sledovateľov, kde by pridávala selfies a fotky z rôznych destinácií, pretože by rada cestovala po svete a objavovala jeho zákutia... a s peniazmi z youtubu a instagramu by na to rozhodne mala.

Navyše, Aelin je aj v knihe dosť vypracovaná, takže by bola zástankyňou zdravého životného štýlu... no, zdravého ako zdravého, keďže poznáme jej záľubu v koláčoch.  Zdieľala by s ľuďmi, aké cviky robí vo fitku, a rozhodne by sme ju videli v legínach a športovej podprsenke vystavovať svoje telo, pretože, buďme k sebe úprimní, Aelin je trochu... trošku dosť... zahľadená do seba. Ale vidím ju, ako by rada skúšala rôzne zákusky a ako by na net dávala stories o tom, s kým je v kaviarni a čo si objednala a ako chutne vyzerá káva, ktorú jej pripravili. Aj keď to znie skôr ako Celaena Sardothien než Aelin. Všetci by sme ju, samozrejme, sledovali na všetkých možných sociálnych sieťach, pretože jej statusy by boli vtipné a ostré, no na druhej strane by sa tam mihli aj motivačné, ktoré by mali ľuďom prehovoriť do duše a pomôcť. Rovnako ako v knihe, tak aj v reálnom živote by bola zbožňovaná a nenávidená.
Nesmieme zabúdať aj na jej lásku ku knihám. Keď si to tak vezmete, Aelin je mix celkom rozdielnych vecí. Na jednej strane je to drsná bitkárka, ktorá miluje všetko ligotavé a zároveň je to jeden veľký knihomoľ. Neviem, či si viem taký mix predstaviť v reálnom živote, ale okay. Takže áno, okrem toho by na svojom youtube kanáli sem tam zdieľala aj tipy na knihy, a bol by to taký zdravý mix fikcie a odbornej literatúry. Som si istá, že rovnako ako my, aj ona by prepadla Vranej šestke alebo ACOTAR sérii a s nami by slintala nad Rhysandom a Kazom.

Na druhej strane si ju viem predstaviť, ako sa aktívne zapája do politickej situácie vo svete. Napríklad by sa zúčastnila protestného pochodu alebo by sa vyjadrovala k problémom vo svete a celkovo si ju viem predstaviť ako krásku, ale nie s prázdnou hlavou, ako krásku, ktorej by záležalo na tom, kam svet speje. Navyše by určite hovorila niekoľkými jazykmi. Uf a rozhodne by sa zapájala do feministického hnutia, ktoré teraz beží svetom alebo by sa snažila robiť nejakú dobročinnú činnosť pre rasové problémy alebo niečo na ten spôsob. Čo by bolo super, navyše to len poukazuje na fakt, že nie je až tak zahľadená do seba a že jej aj záleží na svete... teda aspoň teraz, vieme predsa, aká bola na začiatku série.

Rozhodne by sme ju videli s niekoľkými mužmi, jej vzťahy by boli komplikované a možno by ich striedala, ale ak by bola s nejakým dlhšie, neboli by sme si istí, či spolu zostanú alebo ako dlho spolu zostanú. Určite by sme ju ale shipovali s každým z nich. Teda aspoň ja hej, rovnako ako som ju shipovala s každým v knihách... teda, chvíľu mi trvalo kým som prijala Rowana, ale teraz si myslím, že sa k nej úplne hodí aj keď som stále smutná z toho, že nie je s Chaolom. A chvíľu som ju dávala dokopy aj s Dorianom, hlavne na začiatku. Dajte mi vedieť, s kým ste ju dávali dokopy vy a nehovorte mi, že ste ju chvíľu nechceli s Dorianom.

Myslím, že jej komplikovaná povaha by jej zostala. Na jednej strane by dokázala byť ako tak milá či prívetivá, ale ak by sa do nej alebo do jej najbližších niekto pustil, tak by sa neudržala na uzde, čo by sme potom videli v rôznych internetových článkoch, kde by o nej písali. Viem si predstaviť, ako sa do niekoho pustí aj na twitteri, ako by mala s nejakými inými youtubermi spory a hádky  a my by sme len napäto sledovali, čo sa bude diať. Rovnako ako aj v knihe, aj v reálnom živote by o nej vedeli všetci. Inak by to pre Aelin nefungovalo. A bola by rovnako extra ako v knihe a my by sme si len lámali hlavu nad tým, ako pre ňu môže byť ľahké cardio vybehnutie na nejaký kopec alebo čo.


4 comments :

  1. Skvele napísané, Aelin je veľmi zložitá a rôznorodá postava, nájsť ju v našom reálnom živote by bolo rozhodne zaujímavé a myslím, že aj zábavné :D

    ReplyDelete
  2. Tak toto je skvelé! :D Ja by som si Aelin vedela predstaviť ako ten problémový cool typ dievčaťa, ktoré by nechýbalo na žiadnych protestoch a verejne by sa vyjadrovalo o témach, ktoré sú v spoločnosti tabu a možno by bola párkrát zatknutá za nejaký ten priestupok :D

    (S Dorianom som ju nikdy neshipovala, mi liezol zo začiatku strašne na nervy, ale keď sa objavila na scéne Manon hneď som vedela, kam to speje :3 )

    ReplyDelete
  3. Vies co, teraz, ked si ju tak opisala, tak som si uvedomila aku dokonalu sa ju SJM snazila urobit. Chales ze sa vie bit, ale zaroven sa miluje pekne obliekat, ALE, este aj cita! Presne ako si povedala, neviem si taky mix vsetkeho v realnim svete predstavit. Ale suoer clanok, perfektne si ju odhadla, aj ja by som si ju predstavovala ako taku YT a IG osobnost, ktora ukazuje co si kupila, robi nejake makeup tutorialy a na ig pridava fotky z fitka :D a hlasim sa ako clovek, ktory ju fakt nikdy neshipoval s Dorianom, lebo som od zaciatku milovala len Chaola :D

    ReplyDelete
  4. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    ReplyDelete