2 Jun 2014

Májové zhrnutie a júnový TBR


Je tu opäť ten čas mesiaca, kedy spíšem všetky knihy, ktoré som za mesiac prečítala a zároveň, ktoré chcem prečítať v ďalšom mesiaci. Tento mesiac bolo o trošku viac kníh v slovenskom jazyku ako v anglickom a už cítim, že to potrebujem zmeniť. 

Dobrá správa, tento mesiac je už vlastne skúškové, takže žiadna povinná literatúra pre mňa (aj keď je pravda, že by som mala prečítať ešte niekoľko kníh na skúšku, ale komu by sa to chcelo, keď je tu toľko zaujímavých kníh?)

Recenzáky a môj výber


+ ešte Čo sa stalo Mare Dyerovej - Michelle Hodkin

Júnový TBR???

Tento mesiac TBR nejdem robiť, keďže na začiatku júna mám kopu skúšok a budem rada ak nejakú knihu vezmem do rúk. Zároveň budeme s Lyn riešiť ten náš projekt, chceli by sme usporiadať stretnutie blogerov a budem cestovať, takže jún nechávam mierne otvorený. Hlavne by som chcela dočítať všetky knihy z knižnice a už aj ja mám TBR jar (pretože moja kindle je jeden veľký neporiadok), tak budem náhodne vyberať aj odtiaľ. 

A čo vy? Koľko ste prečítali tento mesiac? Bol to priemer alebo ste sa nakopli? :)


8 comments :

  1. The Ring and the Crown si chcem prečítať. A držím palce na skúškach. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :)
      The Ring and the Crown určite skús, bola to zaujímavá knižka :)

      Delete
  2. Ja som sa skôr podkopla, pretože moje čítanie je v poslednom čase jedna veľká bieda. :D

    ReplyDelete
  3. Tak nech sa ti tie skúšky podarí urobiť na výbornú :) Mňa už čakajú len tri, z toho sú dve také ľahšie a dúfam, že si potom konečne oddýchnem :) No za máj som prečítala 13 kníh, to je tak v norme u mňa, ale to bolo také čítanie skôr večer a v noci, lebo cez deň brigádujem a učím sa na skúšky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem a budem držať palce :)
      13 kníh v norme? :O To by som aj ja chcela mať tak :D

      Delete
  4. Ja by som sa už konečne mala s čítaním poriadne rozbehnúť. Ešte ma čakajú štyri knihy a od E_V_E ďalšie štyri a tie už FAKT musím prečítať, lebo ich mám doma veľmi dlho. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja by som mala prečítať cez leto knihy ktoré som si kúpila a nemala čas ešte prečítať :D a tých je dosť a potom ešte tú hromadu v kindli :D

      Delete