14 Feb 2013

Výsledky V.O.T.E for the Best


Taaaakže, prišlo mi celkom dosť odpovedí na formulár, za čo by som sa vám chcela poďakovať (tak trochu som sa bála, že ho nikto nevyplní). Spočítala som hlasy, niektoré dvojice sa tam vyskytli viac krát, niektoré len raz, ale napriek tomu, bol víťaz jasný. Nadišiel teda čas vyhlásiť The Best Couple knižného sveta. 
Pripravení? 
Áno? 
Cenu za Best Couple knižného sveta dostáva:
CAT & BONES

Prečo ste ich vybrali? 

Jéé :D jim to prostě hrozne sluší :D líbí se mi jak si Bones Cat dobírá a to oslovení :D bože... nejlepší dvojice :D  - domika - books.blogspot.cz


Ja osobne som ešte nemala s touto dvojicou tú radosť sa spoznať, ale veľmi sa na to teším.
Nezabudnime však aj na ďalšie otázky, na ktoré ste dali perfektné odpovede a bolo veľmi ťažké vybrať len jednu.

Máš alergiu na nejaké romantické klišé? 

Neoriginalita. Když čtu a romantika je tam zcela okoukaná, neoriginální a naprosto nezajímavá, tak mě z toho hrabe. Je přece tolik kreativních způsobů jak probudit v knize romantickou atmosféru! - NikaRoovy - nika-roov.blog.cz

Hej!Keď sú príliš často opisované vzdychy: ach on je taký a ach on sa na mňa pozrel, ach ten jeho úsmev s bielymi zubami, človek by nemal mať tak dokonalé zuby.... a tak podobne :D - Astesia - astesia-darkflake.blogspot.sk/



Čo ťa na vzťahu hrdinov najviac osloví? 

Tak určitě je to vzájemný škádlení (viz Kate a Curran), dobírání (viz Kate a Curran!), oddanost tomu druhému (nojó, viz Kate a Curran :D ) a hlavně, když si ti dva rozumí, chápou se a jo, je mezi nima pekelná přitažlivost :D (..... viz Kate a Curran! :D ♥ ) - Terushka

sexy hlavný hrdina, keď sa na seba postavy nehodia hneď na druhej strane, ale postupne sa spoznávajú a najprv si medzi sebou vybudujú kamarátstvo alebo aspoň nejaký ten vzťah. Nikto predsa nemôže milovať niekoho, koho pozná dva dni a pri tom o ňom ani nič nevie. To nie je moja káva - Lyn_von_Nightlight, lyn-von-nightlight.blogspot.sk

Ešte raz ďakujem všetkým, ktorý sa zapojili. Budúci mesiac sa môžete tešiť na ďalší formulár. Aká bude kategória? Nechajte sa prekvapiť. ;)

4 comments :

  1. Jhéééj :D super, inak nečakala som, že vyhrajú práve títo dvaja, ale tak... asi je v poslednej dobe dosť populárne Na pul cesty do hrobu.

    Omg, napísala som "to nie je moja káva"? :D Prečo mám pocit, že to malo byť "šálka kávy"? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. trošku si si to upravila, ale to nevadí :D :D
      Ja som tiež čakala niečo iné, ale podľa mňa je to fajn... lepšie ako Bella a Eddie :D

      Delete
  2. Jeeej 8) Tak som dopomohla k víťazstvu mojich miláčikov 8P
    Astesia ma pobavila 8D Úplne súhlasím, nemám rada opisy dokonalých zubov 8D

    ReplyDelete
  3. Som len v polke Na půl cesty do hrobu, ale páči sa mi to a som aj celkom rada, že vyhral tento pár, aj keď si ja určite neviem vybrať, ktorý pár je z mojich obľúbených ten naj, pretože...no, každý je iný :D - teda, okrem tých z klišé kníh(ale pri nich je to zas, že ich až tak rada nemám) xD

    ReplyDelete