26 Feb 2013

My latest obssession alebo ako nemám na nič čas

Ahojte! 

Ako sa tak pozerám, už dlhšie som sa neozvala a mám taký dojem, že ešte bude chvíľu trvať kým sem pribudne nejaká tá recenzia alebo článok. Prečo?

1. Veľa školy, málo času.
2. Tá kniha je dosť dlhá a mám aj povinnú literatúru, takže sa to snažím skombinovať.
3. Múza odišla na dovolenku a nechce sa vrátiť.  Ak by ste ju videli, prosím povedzte jej, že ju nutne potrebujem.
4. Ak mám nejaký čas navyše, venujem ho svojmu dielu, ktoré som dosť zanedbávala a Doctorovi. 
Mimochodom, on je témou číslo jedna tohto príspevku. Chcela som sa totiž podeliť o moju najnovšiu slabosť. 

Najprv som to začala pozerať, pretože nám profesorka kázala počúvať čistú britskú angličtinu, aby sa nám zlepšil sluch. Nuž, tak som si povedala, že to vyskúšam. Samozrejme, že som sa do toho pustila bez titulkov, študujem angličtinu, mala by som teda rozumieť, nie? 
No nie je v tých okuliaroch rozkošný?
Nebolo to až také hrozné, ako som si myslela, rozumela som väčšinu dielu. A dokonca sa mi to zapáčilo, a tak som to začala pozerať na dennej báze a stále bez titulkov (áno, som strašne rada, že tomu rozumiem aj bez nich :D ).
Ale aby ste si vedeli aspoň ako tak predstaviť, prečo som z toho úplne namäko, pridávam sem dve videá, na ktorých som sa naposledy strašne smiala. 




David Tennant, ktorý hrá 10-teho doktora - ten vo videách - je strašne dobrý herec. Mala som rada aj toho herca predtým, ale tento je jednoducho na nezaplatenie. Má ten britský šarm, ktorý vás dostane a keby ste videli ten jeho kabát. 
Takže, myslím, že by ste tomu mali dať šancu. Je však straaaaaaaašne veľa sérii doktora Who, myslím tých starších, takže ak by ste mali záujem, začnite tou z roku 2005. 

Idem sa ja teda ešte učiť, poprípade pozrieť pár dielov Doctora Who, (áno, doslova na ňom fičím a niektorých kamarátov som doslova zahltila jeho obrázkami, viete si predstaviť akí sú nadšení :D ) pretože mám úlohy hotové a voľný večer - to je úplný nezvyk. 


9 comments :

  1. Vyzerá to ako psychicky narušené postavy v seriáli 8D To je coolové, nenabádaj ma na nový seriál! musím sa učiť na skúšku 8D

    ReplyDelete
    Replies
    1. och keby si len vedela, ako veľmi je Doctor Who narušený :D A presne, treba sa učiť, aj ja by som to mala praktizovať :D

      Delete
  2. Tie videá sú super. Zasmiala som sa na oboch. A celkom som rozumela, čo ma potešilo. :D Stále si neviem zvyknúť na výslovnosť can´t. Ja mám radšej americkú verziu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej? ja som zase závisláčka na britskej, americkej rozumiem rovnako dobre, ale preferujem skôr britskú :D hlavne v spojení s pekným chlapom :D

      Delete
  3. Asi by som si mala niekedy niečo z Doctora pozrieť, keď ho všetci žerú, but... nechce sa mi začínať.:DD To je u mňa hrozné.:P Keď je niečo dlhé, či už seriál alebo kniha, nechce sa mi do toho pustiť. Ale tu by sa mi zišla aj tá british english, americkej rozumiem, s britskou je to trochu horšie.xD
    Inak, škola je sviňa. n_n Hádam budeš mať čoskoro viac času.:D

    ReplyDelete
  4. Asi by som si mala niekedy niečo z Doctora pozrieť, keď ho všetci žerú, but... nechce sa mi začínať.:DD To je u mňa hrozné.:P Keď je niečo dlhé, či už seriál alebo kniha, nechce sa mi do toho pustiť. Ale tu by sa mi zišla aj tá british english, americkej rozumiem, s britskou je to trochu horšie.xD
    Inak, škola je sviňa. n_n Hádam budeš mať čoskoro viac času.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zase v poslednom čase viac rozumiem britskej ako americkej, aj keď ani s tou to nie je najhoršie :D

      Delete
  5. Náhodou som sa sem dostala a čo nevidím - ďalší závislák na Doctorovi (ak som to teda dobre pochopila :D). Síce ako pozerám, tak článok je písaný už dávnejšie, ale ak človek raz začne pozerať doktora, už sa ho len tak nestrasie, aspoň pri mne je to tak. A časti s Davidom boli úplne dokonalé. Ten jeho kabát a číňany...k tomu tie perfektné mimické svaly :D A taktiež nesmiem zabudnúť na Allonsy! :P Tie tri série (+ bonusovky) som pozrela v rekordnom čase. Teraz som na siedmej a už trošku v miernejšom tempe, Matt je síce tiež vtipný, ale David je David... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som totálny závislák :D síce som ešte len na druhej sérii, pretože sa k tomu nedostanem často, ale David je jednoducho zlatíčko :D škoda, že ho potom vystrieda Matt :D

      Delete