24 Jun 2012

Youtube emergency!

Ahojte!
Keďže ja už mám dávno prázdniny, snažím sa užiť si ich. A to nič nerobením. Zatiaľ. Minule som sa bláznila na youtube a našla som tam pár naozaj podarených videí, ktoré by ste mali vidieť aj vy. Je až neuveriteľné, čoho sú  také deti schopné a niektoré s tých videí nie sú práve najsmiešnejšie, ale podľa mňa sú zlaté a jednoducho som si ich obľúbila. Tak dúfam, že sa budú páčiť aj vám :)
P.S. na konci článku je jeden bonus v podobe super obrázku, ktorý by ste mali vidieť :)



  • tieto decká mi pripomenuli Postrah Denis, predovšetkým to dievča, ale podarení sú
  • to, že starí ľudia nehovoria o chúlostivých veciach neznamená, že ich nepoznajú :D
  • Ellen je talkshow, ktorú som počas maturitného týždňa pozerala, aby som si vydýchla od učenia a je zamilovala som si ju.
  • ešte raz, malé deti sú neskutočne rozkošné 
  • one more time Ellen 

  • a taktiež je tu spomínaný bonus v podobe jedného obrázka, ktorý ma neskutočne dostal

1 comment :

  1. tak ten malý čo tancuje je úplne bohovský... :)))
    a Magic Mike najbližšie sťahujem keď to konečne nájdem v dobrej kvalite :)

    ReplyDelete