28 Jan 2011

Vypísané pero



Zdravím!



Možno vás sklamem, ale tento víkend ešte nebude nová kapitola Časovratu. Vlastne celý tento príspevok, bude akési vylievanie si srdca, pretože nastal jeden z tých dní, kedy človek nadáva na celý svet a myslí si, že mu všeci krivdia. U mňa sa to stáva málokedy, ale keď už, tak poriadne.

Hoci je polrok za mnou a opäť začínam s čistým štítom, je toho na mňa trochu priveľa. Ak chcem aspoň niečo opraviť z mojich známok, musím dávať na hodinách pozor, čo sa ľahko hovorí, ale oveľa horšie praktikuje, hlavne ak ide o hodiny matematiky. Na krku mám tiež stredoškolskú odbornú činnosť, do ktorej som sa s blaženou nevedomosťou prihlásila na začiatku školského roka a musím ju odovzdať už v utorok. Pre výšku čokoľvek, aj keď nakoniec nepostúpim a žiadne plusové body na prihláške nebudú. Ako zvyčajne, moji rodičia dostali opäť náladu, kedy nepriamo kritizujú moje rozhodnutia a plány do budúcnosti, ktoré sa už potom nezdajú až také ružové. Áno, práve som prišla na to, prečo vlastne mám tak nízke sebavedomie!
A nakoniec, ten najhorší problém. Syndróm zvaný "vypísané pero", kedy človek nemôže chytiť múzu a načerpať inšpiráciu, ani keby neviem ako veľmi chcel. A verte, že ja chcem. Aj inšpirácia by bola, ale keď sadnem za počítač alebo pred notes, všetky predstavy uletia. Je to naozaj frustrujúce.
Takže budem sa snažiť cez tieto tri dni napísať kapitolu a prajem vám pekný víkend a jednodňové prázdniny!

No comments :

Post a Comment