14 Jan 2011

Ahojte.
Konečne je tu piatok, deň u študentov tak obľúbený, kedy si aspoň na chvíľu oddýchneme od učenia a úplne vypneme. Určite väčšina z vás pozná ten zhon pred polročným vysvedčením, všetky tie písomky a uzatváranie známok. Niekedy mám pocit, že sa v tom profesori vyžívajú, keď nám dávajú toľko písomiek.
Ja sa najlepšie uvoľním pri dobrej hudbe, preto som sa rozhodla pridať sem zopár klipov. Dúfam, že vás nadchnú rovnako ako mňa :D

Green Day je proste klasika. Najnovšie album si podmaní každého, hlavne tento klip.

Skupina Paramore je mojou srdcovkou. Obľúbila som sí ich už pri prvom klipe, čo som videla dávno pred Twilight ságou. Táto speváčka s najnovšie s vlasmi červenej farby má neskutočný hlas. A to nehovorím o ostatných vynikajúcich členoch kapely.

Amy Lee je často charakterizovaná ako anjel čo spieva, zatiaľčo v pozadí vyvádzajú diabli. Musím uznať, že sa stotožňujem s touto teóriou. Krásna jemná melódia, zvuk piána. Ďakujem mojej kamarátke, že ma na ňu upozornila. :D


Počujete ten ženský hlas? Hayley Williams cítite  v každej pesničke. Milujem, keď má spevák charakteristický hlas, a preto ho spoznáte už podľa prvého tónu, ktorý zaspieva.



Bruno Mars bol pre mňa príjemným prekvapením kvôli jeho sviežim pesničkám. Jeho si nejde jednoducho obľúbiť.

2 comments :

  1. dobrý hudobný vkus ;) musím uznať, že sa mi tvoj výber páči, ja mám tiež rada z každého rožka troška ;)
    a mimochodom, som rada, že sa ti moja tvorba páči, akurát som si našla čas, že preskúmam aj čo sa skrýva na tvojom blogu, tak idem na tie dve kapitolky, neboj skomentujem aj tie :D

    ReplyDelete
  2. Taky se přidávám, že máš stejný hudební vkus :)
    Bývala jsem hodně ujetá do Paramore, taky ještě před Twilight ságou, kdy po nich začali všichni šílet, aniž by slyšeli jejich jiné písničky :)

    ReplyDelete